sunnuntai 4. tammikuuta 2015

Taas tapatuu kamalia asioita

Taas ikäviä uutisia. Ex mieheni on tappanut yhden naisen,siksi koska tämä varasti exältäni piriä. Se sitten kuristi sen hengiltä,sotki ruumista mm tekstillä "raato" ja alibin sivuillakin sillä on sellanen hullunvirne mikä sillä aina oli kun oli kyse jostain sairaasta. Se on täys psykopaatti. Yks pahimmista tyypeistä joita olen tavannut ja minä hullu vielä seurustelin sen kanssa. Eikä hän edes kadu tekoaan,ei kyllä yllätä koska tunnen hänet,virnuili ja puhu niitä omia seko juttujaan joissa ei ole päätä eikä häntää. Kerran se epäili yhtä jätkää kun sillä oli nyssäkkä hukassa (taas kerran) ja sanoi kylmänrauhallisesti "jos minulta varastaa,se kuolee." enkä epäillyt sitä hetkeäkään. Olin ainut ihminen täällä johon se luotti ehdoitta. Hajosin aikalailla kun tänään näin hänet alibin sivuilla. Tuli jotenkin kolkko tunne ja päässä kaikuu "tämäkin oli niin odotettavissa". Vaikka tunnenkin ristiriitaisia tuntemuksia häntä kohtaan,en toivonut että näin kävisi. Mut saa se rapiat 11 vuotta taposta istumista,joten olen häneltä rauhassa. Mulle vaan heräs kysymys: oisko hän voinut tappaa minutkin jostain syystä? Ton tapon tapahtuma aikoihin se jätkä näki ulkona kytät ja heitti 90 grammaa priimaluokkaista amfetamiinia vessanpönttöön koska skitsoili taas vaihteeksi kyttiä. Mahtoi vituttaa. Muistan itekin kun isojen määrien kanssa puljasin niin se paniikki että miten asiat saadaan hoidettua järkevästi kiinnijäämättä oli todella kova pelko. Ja tämä mies on TODELLA paha skitsoilemaan. Se oikeesti pelkää kyttiä sairaasti. Vaikka kovan luokan jätkä onkin. Mutta kyttien pelkääminen on virhe. Ei ne tee mitään kun on asiallinen. tämä tapaus vaan kun ei osaa olla.. Ja mikähän minutkin on pannut seurustelemaan kaiken maailman hullujen,naistenhakkaajien,murhamiesten,psykopaattien yms kanssa? Koska olen samaa maata? En todellakaan tiedä. Ihme että olen säilynyt hengissä TODELLA pahoista tilanteista. Kyllä se jo kertoo että suojelusenkelit on olleet työntouhussa mun kanssa. Kiitän heitä siitä.

2 kommenttia:

  1. Mahtaa tykätä hyvää kun näkee tän sun kirjotukses nimittäin jätkähän sai 1,5v tuomion joka ei edes astunut voimaan heti.....

    VastaaPoista
  2. Mahtava blogi! Sun rehellisyys ja avoimuus on ihailtavaa.

    VastaaPoista