perjantai 9. tammikuuta 2015

Stereotypia - miten tyhmä tapa tuomita ihmisiä tuntematta

Olen saanut kuulla paljon vittuilua siitä kun olen narkkari. olen kuulemma täysin paska jne. Ja tämmöistä sanoo ihmiset jotka eivät edes tunne minua! Leimaavat vain narkomaanin stereotypian mukaisesti eikä edes voi kuvitella että täälläkin on ihan tavallinen ja yhtä arvokas ihminen joka ei ole mikään kusettaja-kusipää. Miksi ihmiselle ei anneta edes mahdollisuutta näyttää itse millainen persoona on ennen kun tuomitaan? miksi näin varsinkin narkkareiden kohdalla? Mikä ihme meistä tekee muka niin huonoja ja alempiarvoisia? En ymmärrä tämmöistä käyttäytymistä.

10 kommenttia:

  1. useimmat ei tajuu mitä toi elämä sisältää ennenkuin läheinen tai itse joutuu siihen tilanteeseen. ei kannata ottaa itteensä kaikesta mitä muut sanoo vaan luottaa omaan juttuunsa.

    toivottavasti saat jossain vaiheessa aikaiseksi hakeutua taas johonkin hoitoon vaikka ymmärrettävää että sulla on niistä paikoista huonoja kokemuksia.

    tsemppiä. kyl sä vielä nouset mä uskon suhun.

    VastaaPoista
  2. kiitos. en välitäkään paskanjauhajista joilla ei ole tietoa eikä ymmärrystä siitä mitä käyn läpi. pikkusieluisia paskiaisia ja naurettavaa haukkua täysin tuntematonta ihmistä.

    VastaaPoista
  3. Vaihda fontti, niin linkitän. :D

    VastaaPoista
  4. Voisitko tehdä blogipostausta siitä, miten susta lopulta tuli narkkari? Kiinnostaisi tietää jonkin verran sun lapsuusajoista ja koulutaustasta, kävitkö kouluja ja millaiselta ne sillon tuntui jne jne?

    VastaaPoista
  5. Kuules Jenna Harju, sinä olet narkomaani etkä muuksi muutu vaikka kävisit läpi mitä. Sinä valitsit huumeiden tien, ja sen seurauksena saat kulkea sitä tietä koko loppuelämäsi, ilman mahdollisuutta paremmasta tulevaisuudesta. Huumeiden käyttäminen on valinta, joka tulee vaikuttamaan sinuun loppuelämäsi ajan negatiivisesti. Sinä valitsit huumeet. Sinä kannat seuraukset. Äläkä vain väitä, että puhun paskaa ja minulla ei ole tietoa eikä ymmärrystä tilanteestasi. Blogisi perusteella minulla on tarpeeksi tietoa ja ymmärrystä, joten tuomitsen sinut ihan aiheellisesti. Äläkä yritä väittää mitään vastaan, sillä olen oikeassa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuules tuntematon höpöttäjä. Mä en todellakaan valinnut sitä että musta tulee huumeidenkäyttäjä. Kuka sellasta haluais??? EIKUKAAN. Järki päähän. Mulla on mahdollisuus hyvään tulevaisuuteen,elän sitä jo nyt. Sinä todellakin puhut paskaa. Miten voit edes kuvitella olevasi oikeassa? *päivän naurut* xD

      Poista
  6. hoito on paskaa jos itsellä ei ole motivaatiota vaihtaa elämäntapaa. addiktilla on tapana syyttää hoitoa, miestä, olosuhteita,aikaa,paikkaa, tapaa ja paljon muuta vaikka vika on omassa päässä. addiktista ei myöskään koskaan tule minkään päihteen kohtuukäyttäjää. on luovuttava kaikista päihteistä. loppuelämäksi. toivon että löydät oman tapasi päästä pois tosta helvetistä. apua on kyllä tarjolla.

    VastaaPoista
  7. Anonyyminä kirjottava kukkahattutäti on siinä oikeessa, että sä olet ja tulet aina olemaan narkkari- paska säkä niin sanotusti. Mut tällä ihmispaskalla on se lakki niin saatanan kireellä, ettei se ymmärrä mitä se elämä on huumeiden kanssa ja sen jälkeen kun niistä on päässy eroon/yrittää päästä. Mä ainakin uskon siihen, että sä ja miksei muutkin narkkaavat ihmiset voi joskus elää sitä "normaalia" elämää! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ainahan mä nisti tuun olemaan, mut en käyttävä sellanen. Jokainen voi sortua, ja myös parantua. En uskonu siihen vielä pari vuotta sitten, mut nyt se on alkanu käydä toteen.Pitkä matkahan mulla on vielä edessä tän toipumisen kanssa, mut hyvään alkuun oon päässy.

      Poista