torstai 29. tammikuuta 2015

Masentunut Hulttiotyttö

Mulle tehtiin tänään BDI masrnnustesti ja tulos oli vakava masennus. En ollu edes tajunnu asiaa. Kaikki Se masennuskäytös on ollu mulle niin normaalia. Mut toi nyt oli vaan suuntaa antava, ei pidä lannistua. Vaik olen jo lannistunut. Oli myös yksilökeskustelu johon en jaksanu keskittyä. Oli niin tyhmiä kysymyksiä. Kuten "miksi sinulla on ADHD?" ja sitä rataa.. Vielä alle viikko ja sit kotiin. Uuteen kotiin. Toivottavasti pystyisin olla ilman piriä mut pahoin pelkään kun sitä on koko ajan nenän edessä kumminkin saatana. Äääh, ahdistaa. Kirjottelen taas kunhan keksin jotain järkevää. Aihe toiveita saa pyytää. Siitä tstistä vielä et tuli itellekin yllätyksenä Se tulos. Tämäkin vielä. Onhan mulla itsetuhosia ajatuksia eikä Oikeen mikään kiinnosta jne mut Se kaikki on ollu mulle niin normaalia. Ja nyt mulla sit on vakava masennus. Kiva kiva.

14 kommenttia:

  1. Voisitko kertoa elämästä siellä katkolla? Päivärytmi, lääkitys, ruoka?

    VastaaPoista
  2. Voisko toi masennus vaan johtua kaikesta menneisyydestäsi osittain? Mitä olet tänne kirjoittanut niin ei kovin ruusuiselta ole vaikuttanut. Tilannehan voi olla ihan eri vaikka vuoden päästä! Uusi kämppä, ei riippuvuutta jne. mieli voi olla iloisempi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu niinhän Se varmaan on.. En mä muutakaan järkevää syytä keksi.

      Poista
  3. Kun mulla todetiin vakava masennus reagoin ihan samalla tavalla, miten mä uskon nyt tän tekstin perusteella sun reagoineen. Alat yhtäkkiä tuntea itsesi tosi paljon sairaammaksi mitä oletkaan ja heittäydyt siihen masennukseen ja paskaan makaamaan. Tai niin mä ainaki tein. Älä sä tee niin, haistatat nyt paskat koko masennukselle ja mietit kivoja asioita. Koska kyllä sellasiakin on olemassa! Ihan varmana :) Niiden paskojen juttujen sijaan pitää vaan yrittää keskittyä kaikkeen hyvään.

    Mä toivoisin sulta sellasta postausta, missä pohtisit mitä kaikkee hyvää sun elämässä on ollut tai on edelleen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä! :) Kyllä mä pystyn elää iloista elämää varsinkin nyt kun olen mieheni seurassa. katkolla olin todella masentunut.

      Poista
  4. Käyttääkö miehesi, vai onko kaveripiirisi sitten piriporukkaa vai miten sitä on nenän edessä? Auttaisiko muutto esim. toiselle paikkakunnalle, tavallaan uuden elämän aloittaminen puhtaalta pöydältä? Uudet, selvemmät piirit ym :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kun yhdellä tyypillä on respa niin sitä dexamfetamiinia saa apteekista.

      Poista
  5. Ootko kokeillu näitä uusia muuntohuumeita?

    VastaaPoista
  6. Tiedostat ongelman ja olet katkolla mutta jotenkin musta tuntuu, ettet sä halua edes päästä huumeista eroon? Sulla on tasan 2 vaihtoehtoa joko jatkaa samaa rataa vetää pää täyteen aineita päivästä toiseen ja odottaa, että kuolema korjaa tai sitten lopettaa noi huumesekoilut. Jättää ne huumekaverit ja huume elämä ja hankkia jotain muuta niiden huumeiden tilalle. Tiedän helpommin sanottu kun tehty mutta haluatko sä tosissasi elää tuollaista elämää kun olet elänyt niin kauan kunnes huumeet tappaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yritän oikeesti lopettaa. Mulla on nyt varattu aika ADHD lekurille ja sitä rataa. Asiat alkaa mennä parempaan suuntaan.

      Poista
  7. En oo vielä ehtinyt lukea enkä tiedä löytyykö täältä, mutta mua kiinnostais postaus missä käsittelet erilaisia huumeita tai siis kerrot mitä, miten ja kuinka vaikuttaa jne?

    VastaaPoista